Az employer branding és a toborzás kapcsolata – Hogyan találd meg a legjobb jelölteket?

Egy elhivatott, mindenre elszánt, lelkes és a vállalkozás értékeivel egyesülni tudó munkaerő mindennél többet ér egy cég életében. Abban az esetben, ha te is szeretnél egy sikeres vállalkozást felépíteni, akkor elengedhetetlen az ütős csapat összeállítása, amely nem egyszerű feladat. Egy jól felépített employer branding segítségével azonban a megfelelő emberek toborzása gyerekjáték lesz!

 

Mi az az employer branding?

 

Az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely segítségével a vállalkozásodról egy megnyerő és vonzó képet alakíthatsz ki – mindezt a hatékony vállalati értékkommunikációval és a dolgozói jóllét figyelembevételével. Ennek a stratégiának köszönhetően törekvés nélkül vonzhatod magadhoz a lojális és megfelelő szakértelemmel rendelkező jelölteket.

 

Amennyiben a munkavállaló azonosulni tud az általad képviselt értékekkel és jól tudja érezni magát a munkahelyén, akkor garantált lesz a hosszú távú együttműködés.

Hogyan legyen vonzó a vállalkozásod?

 

Egy emberibb és közvetlenebb vállalkozás képének kialakítása érdekében gyűjts a jövőbeni munkatársaid számára rövid sikertörténeteket. Elégedett ügyfelek vagy kiegyensúlyozott munkavállalók által készített videóinterjúk mind növelhetik a cég iránt érzett szimpátiát.

 

Könnyen eljuttathatod célcsoportodhoz az anyagot, ha jelen vagy a közösségi média felületein, valamint, ha használsz saját csatornákat is a közvetítéshez. Blog, bemutató videó vagy podcast nem csak figyelemfelkeltő, de valóban hasznos az érdeklődő számára.

 

Egy önálló karrieroldal megkönnyítheti a jelentkezők dolgát, valamint lerövidítheti a kiválasztási folyamatot. Irányított kérdésekkel kiszűrheted azokat a pályázókat, akik nem rendelkeznek elegendő tapasztalattal és azon jelentkezőkre fordíthatod a figyelmedet, akik megfelelnek elvárásaidnak.

 

You may also like...